تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

تشریح برنامه‌‌های هفته دفاع مقدس منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور

  • کد خبر: ۱۸۵۴۳۰
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
تشریح برنامه‌‌های هفته دفاع مقدس منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور
حجت‌الاسلام «عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برای گرامیداشت چهل و سومین سالگرد حماسه دفاع مقدس، منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

وی ادامه داد: همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس که با اول مهر و بازگشایی مدارس مصادف است زنگ مقاومت در دبیرستان دخترانه شهید «ستاری» واقع در شهرک سازمانی نواخته می‌شود و سخنرانانی به تبیین دستاوردهای دفاع مقدس می‌پردازند.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: روز دوم مهرماه مراسم «عهد سربازی» در صبحگاه قرارگاه منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار می‌شود.

در این مراسم برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله اجرای سرود عهد سربازی توسط کارکنان پایور و وظیفه، سخنرانی جانشین منطقه و رژه کارکنان وظیفه اجرا خواهد شد.

عدیده گفت: در روز سوم مهرماه نشست بصیرتی در راستای ارتقای سطح آگاهی کارکنان پایور با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود، همچنین برگزاری مسابقات فوتسال جام شهید «ستاری» ویژه نوجوانان از جمله برنامه ورزشی است که برای این روز تدارک دیده شده است. وی تصریح کرد: برگزاری مسابقات ورزشی مفرح ویژه دانش‌آموز دختر و پسر در سالن ورزشی و تجلیل از منتخبین این مسابقات، تشرف ۱۱۰ نفر از کارکنان وظیفه به حرم مطهر رضوی و بهرمندی از خوان کرم رضوی و اجرای سرود عهد سربازی در حرم مطهر از جمله برنامه‌هایی است که برای هفتمین روز از هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق بیان داشت: همزمان با ششم مهرماه همایش پیاده‌روی خانوادگی همراه با اهدای هدیه‌ و نشست آگاه‌سازی با حضور یکی از راویان دفاع مقدس برگزار می‌شود. همچنین در این روز دیدار با خانواده‌های شهدا جانبازان و ایثارگران و افتتاح یادمان شهید گمنام در دستور کار است. عدیده در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم تجدید بیعت با شهدا با حضور فرماندهان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->